Hang-up på glas

Denna helgen skulle egentligen vara tillägnad massa loppisar men tyvärr blev alla planer inställda så istället blev det endast en liten snabb visit till Myrornas i Ropsten, som däremot blev en glad överraskning då där fanns hela 3 våningar med prylar. Mycket krims krams men dock fyndade jag 4 stycken serverings glas i brunt som jag nog måste erkänna blivit en liten hang-up faktiskt då senaste inköpen varit precis detta.


    
1.                                 2.                    3.               4.                                        5.


1.  Det var här det började. Fyndade denna stora glas skål på Amnesty Bring&Bråte i Halmstad.
2. Även medicin glasburken fyndade jag på Amnesty.
3. Vas i grått glas från Designtorget.
4. Dessertglas från Myrornas.
5. Glas inköpta på Stockholms Stadsmission.

Väntar även på att få hemskickat 6 bruna glögg glas i original förpackning samt en Uggla i glas från Nybro som jag budat hem på Tradera och Budera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0